قالب شرکتی متریال نگین وردپرس
نوشته شده توسط : Mozhde

بسیاری از کاربران برای شرکت خود به دنبال قالب های بسیار شیک و حرفه ای هستند و می خواهند به صورت آنلاین محصولات شرکت خود را به مشتریان عرضه و معرفی نمایند. در این مقاله، قالب وردپرس شرکتی را به شما معرفی می کنیم که مدیریت آن بسیار ساده و طراحی زیبا دارد. قالب متریال نگین همان قالبی است که برای شما عزیزان در نظر داریم. قالب متریال نگین دارای ویژگی های زیادی است که به همین دلیل به طور کامل خود را از دیگر قالب ها متمایز می کند. در ادامه ی مطالب، به ویژگی ها و امکانات قالب متریال نگین، قالب شرکتی وردپرس می پردازیم. همراه ما باشید…

معرفی قالب متریال نگین وردپرس

قالب متریال نگین با رابط کاربری بسیار عالی و گرافیک منحصر به فرد و تنظیمات پیشرفته جز بهترین قالب های این فروشگاه می باشد، در طراحی قالب شرکتی متریال نگین سعی شده تا از بروز ترین تکنولوژی ها بهره مند شود. قالب متریال نگین در کنار زیبایی امکانات بسیار عالی هم دارد.

قالب متریال نگینقالب شرکتی متریال نگین

برخی از ویژگی های قالب شرکتی متریال نگین

  • اسلایدر حرفه ای قالب متریال نگین

در بخش تنظیمات حرفه ای قالب می توانید میزان روشنی تصاویر اسلایدر، تصویر یک اسلایدر، متن مورد نظر، لینک مربوطه و همچنین افکت و نحوه نمایش آن (راست، وسط و چپ) را مشخص نمایید.

قالب متریال نگیندانلود قالب متریال نگین وردپرس قالب متریال نگینقالب متریال نگین وردپرس

  • قابلیت انتخاب ۱۰ رنگ و پترن متفاوت از بخش تنظیمات

شما به راحتی می توانید از تم آپشن سایت رنگ های متفاوت و همچنین پترن ها و بک گراندهای دلخواه قالب خودتان را انتخاب کنید، و از قسمت تنظیمات که در سمت چپ قالب می باشد ۱۰ رنگ زیبا به همراه ۱۰ پترن و بک گراند برای سایت قرار گرفته است، استفاده کنید.

قالب متریال نگیندانلود قالب متریال نگین

  • طراحی متریال گوگل با پلت فرم Material Design Lite

طراحی متریال نگین گوگل از زمان معرفی اندروید ۵ توجه زیادی را به خود جلب کرده و گوگل قصد دارد اپلیکیشن های اندرویدی و همچنین سرویس‌های تحت وب خود را با این طراحی منطبق کند؛ طراحی قالب متریال نگین نیز با بهره گیری از همین پلت فرم متریال طراحی شده است و توسط خود گوگل پشتیبانی می شود.

قالب متریال نگیندانلود قالب متریال نگین وردپرس

  • تم آپشن حرفه ای OptionTree قالب متریال نگین

در داینامیک سازی این قالب از تم آپشن حرفه ای OptionTree بهره گیری شده است که از قابلیت های بالایی برخوردار است و کمترین باگ و خطا را در پیاده سازی قالب وردپرس دارا می باشد. قابلیت تنظیم رنگ و پترن اصلی قالب شرکتی متریال نگین، قابلیت تنظیم روشنایی اسلایدر، تنظیم بخش خدمات و توضیحات به همراه آیکن دلخواه (انتخاب از بین ۹۰۰ آیکن)، استفاده از Listbox برای بخش های مختلف و …

  • بهینه سازی سرعت قالب شرکتی متریال نگین به بهترین شکل

قالب متریال نگینخرید قالب متریال نگین

سئو و گرافیک قالب متریال نگین

مورد دیگر کیفیت بسیار خوب قالب های متریال نگین این است که شامل برنامه نویسی، سئو، گرافیک و طراحی می باشد. در برنامه نویسی قالب متریال نگین وردپرس بسیار سعی شده این برنامه نویسی بر پایه ی استاندارد های روز دنیا باشد، در قسمت سئو هم که یکی از شاخص ترین نقاط قوت تیم طراحی است سعی شده استاندارد ترین و بهترین نوع سئو پیاده سازی شود، شاید مهم ترین بخش هم از نظر دیداری بخش طراحی وب سایت باشد که تمام تلاش تیم طراحی همین بوده است که بتوانیم زیباترین نوع رنگ بندی و نقش و نگار ها را در این نوع قالب رعایت کنیم.

پشتیبانی آنلاین تیک تم

تیم تیک تم به صورت آنلاین به شما کاربران گرامی پشتیبانی می دهد و شما هر مشکلی دارید،می توانید با کلیک بر روی عکس زیر با ما در میان بگذارید. ما تمام سعی خود را در این زمینه می کنیم تا شما را راهنمایی نماییم مشکل شما را رفع کنیم.

قالب متریال نگین

پیش نمایش قالب

خرید و دانلود فوری به قیمت ۶۹,۰۰۰ تومان

منبع: تیک تم





:: برچسب‌ها: قالب متریال نگین وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: